SERIJA 5DF KEYLINE
66-76 HP
CILINDRI: 3
TEŽA: 2.535 kg
Preprost in zanesljiv z impresivno zmogljivostjo.
Zaviranje vseh koles z mokrimi kolutnimi zavorami in neodvisnim ventilom ter enostavnimi, racionalno in ergonomsko razporejenimi mehanskimi krmilniki: rešitve za popolno varnost in preprostost. Tako kot njen predhodnik je bila tudi serija 5DF Keyline zasnovana za zmanjšanje nizkih obratovalnih stroškov in ponuja odlično vrednost za denar z vrhunsko kakovostjo izdelave, najsodobnejšim dizajnom in popolno skladnostjo s predpisi o emisijah Stage V, s kombinirano naknadno obdelavo izpušnih plinov DOC+DPF sistem, ki ne zahteva uporabe AdBlue.
MOTOR:
KOMPAKTEN IN VARČEN Z GORIVOM, VENDAR Z ZMOGLJIVOSTJO VEČJEGA TRAKTORJA.
Izjemno kompakten motor FARMotion 35 prispeva k odlični manevrski sposobnosti traktorjev serije 5DF Keyline, saj omogoča velike kote krmiljenja. Elektronsko nadzorovano vbrizgavanje goriva po skupnem vodu, piezoelektrični injektorji s 7 luknjami, turbopolnilnik z vmesnim hladilnikom in viskostatični ventilator tvorijo impresivno zbirko tehnoloških rešitev za optimizacijo učinkovitosti zgorevanja za povečanje zmogljivosti ob minimalni porabi goriva. Novi sistem predgretja po drugi strani zagotavlja zanesljiv, hiter zagon motorja tudi v najhladnejšem vremenu.
Tako kot pri modelih z večjo močjo v družini DEUTZ-FAHR je največje število vrtljajev motorja le 2200 vrt/min, medtem ko se model 80 ponaša z 28-odstotno rezervo navora. Skladnost s predpisi o emisijah stopnje V je dosežena s kombiniranim sistemom za naknadno obdelavo izpušnih plinov z zunanjim hlajenim krogotokom EGR, katalizatorjem DOC in pasivnim filtrom DPF, ki ne zahteva niti AdBlue niti uporabe dodatnega goriva, vbrizganega v sistem za izvajanje periodičnih ciklov regeneracije DPF. . Celotno postavitev sistema za naknadno obdelavo izpušnih plinov so optimizirali inženirji DEUTZ-FAHR, da ohranijo čim nižji profil pokrova motorja.
MENJALNIK:
IZREDNA KONFIGURACIJSKA IN POPOLNA ZANESLJIVOST.
Na izbiro so štiri konfiguracije menjalnika: od različic z 8+8, 10+10 in 15+15 hitrostmi (slednja s prestavo supercreeper) do najobsežnejše možnosti s prestavo supercreeper in nižjim pogonom za skupno 30+15. hitrosti. Vse štiri konfiguracije so zelo učinkovite rešitve s popolnoma sinhroniziranim prestavljanjem, prilagojene za največjo hitrost 40 km/h. Traktorji, opremljeni s pogonom supercreeper, lahko delajo pri hitrosti le 298 metrov na uro pri najvišji hitrosti motorja v najnižji prestavi. Izbira uporabe pogonskih sklopov, ki jih je v celoti zasnoval in izdelal DEUTZ-FAHR posebej za resnične potrebe traktorjev v tem razredu moči, je omogočila ustvarjanje družine popolnoma uravnoteženih, robustnih strojev z izjemno učinkovitimi menjalniki. Z drugimi besedami, izjemna zmogljivost, nizka poraba goriva in minimalno vzdrževanje.